Backstage.

24 Comments Published by the ibt on Monday, May 29, 2006 at 10:38 PM.


Στα πλαίσια του εορτασμού της πρώτης μας επετείου, δημιουργήσαμε (εγώ δηλαδή) ένα συλλεκτικό αφιέρωμα για όσα δε διαβάσατε, δεν είδατε και δεν ακούσατε στους 12 μήνες λειτουργίας του iblog. Λογοκριμένα κείμενα, φωτογραφίες που απορρίφθηκαν, comments που σβήστηκαν, keywords που σκονίστηκαν… για να θυμούνται οι νεότεροι και να ξεχνάμε οι παλιοί.


Making the post:


Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι για τους άλλους bloggers να φτιάξουν ένα post. Εμένα πάντως μου παίρνει αρκετές ώρες: Από μία έως και οκτώ! (καλή ώρα) Αυτή η πολυτέλεια του χρόνου μου δίνει την ευκαιρία να κοιτώ και να ξανακοιτώ τα κείμενα και τις φωτογραφίες μου μέχρι να τα σιχαθώ και να βεβαιωθώ πως δε θα μετανιώσω για κάτι μετά το ανέβασμά τους. Προσπαθώ το αποτέλεσμα να είναι όσο το δυνατόν ποιοτικότερο, τόσο γραφιστικά όσο και εκφραστικά.. Σπάνια έχω κάνει δύο posts την ίδια μέρα.

Η διαδικασία της δημιουργίας ενός post ξεκινάει συνήθως στο κρεβάτι με την ιδανική στάση brainstorming (κεφάλι να κρέμεται και πόδια στον τοίχο) και συνεχίζεται στο laptop, όπου συνοδεία μουσικής οι σκέψεις πληκτρολογούνται α-ρ-γ-ά α-ρ-γ-ά, διότι όπως έχω ξαναπεί αντιμετωπίζω προβλήματα συγκέντρωσης και το μυαλό μου πετάει συνεχώς. Αφού τριπλοτσεκάρω το spelling και το συντακτικό μου, ξεκινάω την αναζήτηση της κατάλληλης εικόνας που θα συνοδεύσει το φρεσκογραμμένο κείμενο.

Στη φάση αυτή μου βγαίνουν τα μάτια στα thumbnails μεγάλου στοκάδικου, μέχρι να βρω –ανάμεσα σε χιλιάδες υποψήφιες - τις δύο – τρεις καταλληλότερες φωτογραφίες., τις οποίες κατεβάζω λίγη ώρα αργότερα και αρχίζω να τις δουλεύω στο Photoshop. Εκεί, πάνω από τις φωτογραφίες, έρχεται συνήθως και η ιδέα για τη “iblog φράση”, η οποία θα πρέπει να συνδέει –συνήθως με κάποιο λογοπαίγνιο- το περιεχόμενο του κειμένου με αυτό της φωτογραφίας, κρατώντας παράλληλα και μια σχέση με τον τίτλο του post. Περιττό να πω πως αυτή είναι η πιο διασκεδαστική και ευχάριστη φάση, αν φυσικά διαθέτω την απαραίτητη έμπνευση. Λόγω του συγκεκριμένου ύφους του iblog, προσπαθώ να δημιουργώ πάντα πάνω σε ένα προκαθορισμένο στυλ, επιλέγοντας την «παραδοσιακή» iblog γραμματοσειρά και το στεγνό, καθαρό στήσιμο· αν και πολλές φορές η έμπνευσή μου, μου ζητά να οργιάσω.

Όταν ολοκληρωθεί και το artwork, ανοίγω το dashboard και «επικολλώ». Εκεί, ξαναδιαβάζω το κείμενο, προσαρμόζω τα κενά μεταξύ των παραγράφων και των εικόνων και επιτέλους πατάω το Publish. Είναι μαθηματικά σίγουρο πως μετά την εμφάνιση του νέου post στο blog θα επιστρέψω στο Dashboard για edit.


iblog Timeline:


27 Μαΐου 2005, το iblog γεννιέται

25 Ιουνίου: Το iblog αναφέρει σε τίτλο τη λέξη «παρτούζα», το Νο 1 keyword με το οποίο συρρέουν από τότε χιλιάδες «ξαναμμένοι» χρήστες του Google.

24 Ιουλίου 2005: Το iblog ανεβάζει την πρώτη του φωτογραφία

16 Αυγούστου 2005: Το iblog κλείνει για διακοπές.

Ο Σεπτέμβριος του 2005 είναι ο μήνας με τα λιγότερα post: Μόλις 2: Το ένα είναι το report από τις καλοκαιρινές διακοπές και το δεύτερο ο σπαρακτικός αποχαιρετισμός ενός μέλλοντα φοιτητή.

Ο Οκτώβριος γράφτηκε εξολοκλήρου από την Κρήτη, εκτός από το τελευταίο post με τίτλο «Αθήνα».

9 Νοεμβρίου 2005: Το iblog αλλάζει. (Template.) Μέχρι τότε «φορούσε» αυτό που βλέπετε στο blog του enteka.

14 Δεκεμβρίου 2005: Ο desktop υπολογιστής που δίνει ψυχή στο iblog φεύγει για πάντα από κοντά μας. Τέσσερις μέρες αργότερα έρχεται το καταραμένο laptop με το οποίο γιορτάζουμε τα πρώτα μας 50 posts. Το Δεκέμβριο δημοσιεύεται επίσης το “London Diaries”, το μεγαλύτερο μας σεντόνι!

14 Ιανουαρίου 2006: Το καινούριο laptop χαλάει για πρώτη φορά και μας αφήνει για λίγες -ευτυχώς- μέρες χωρίς blogging.

25 Φεβρουαρίου 2006: Γράφει για μας ο Ταχυδρόμος.

7 Μαρτίου 2006: Το iblog σιχαίνεται τον εαυτό του και αποφασίζει να διακόψει τη λειτουργία του για μερικές μέρες. Το Μάρτιο, επίσης, μπαίνουμε στο monitor. Ο ίδιος μήνας ανακηρύσσεται ο μήνας με τα περισσότερα αλλά και τα πιο θλιβερά posts.

9 Απριλίου 2006: Το artwork στο post για το πρώτο party των bloggers γνωρίζει –παραδόξως- μεγάλη επιτυχία στους κύκλους των bloggers και ανακηρύσσεται σε “banner”, το οποίο θα παρελάσει από πολλά templates τις επόμενες μέρες.

13 Μαϊου 2006: Δεχόμαστε τις πρώτες απειλές για τη ζωή μας από τάχα δημόσιο πρόσωπο που φερόταν να έχει θιχτεί από παλιό μου κείμενο. Τελικά, και μετά την παρέμβαση του eLawyer, το κείμενο αλλάζει και αποφεύγονται τα χειρότερα.


Keyword activity:

Από τότε που έμαθα το keyword analysis, άρχισα να επισκέπτομαι τακτικά τα στατιστικά μου και να κρατάω screenshots από τα πιο αστεία και κουλά keywords. Στον τομέα των keywords, τα πρωτεία –όπως είπα και πριν- κατέχει η λέξη «παρτούζα» η οποία μας δείχνει στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων του Google. (Εδώ η καλή παρτούζα!) Ακολουθεί η λέξη «Καλλιστεία» η οποία από τον Απρίλιο εμφανίζεται σχεδόν καθημερινά στα στατιστικά.
Για το επετειακό αυτό post, έβγαλα τα μάτια μου (πολλές ώρες, πιστέψτε με) προκειμένου να φτιάξω ένα κολλάζ με τα καλύτερα keywords της χρονιάς, χωρισμένα στις εξής κατηγορίες:

Ρώτα με ό,τι θες.



Αυτοί σου δίνουν για να φας.



Ράψε με να αγιάσω.



Δώσε τσόντα στο λαό.




Παπαλάμπραινα καημένη.




Κι άλλο κι άλλο!





Αποτελείωσέ με.





Σκόρος:

Λίγες από τις φωτογραφίες που δημιουργήθηκαν για κάποιο post αλλά τελικά αντικαταστάθηκαν από άλλες, καλύτερες (;)


Τεμπελόσκυλο: Για το post “Blazin’ lazin’ dayz away.” – Φεβρουάριος 2006


Ι’ve got mail: Για το post “To Γράμμα.” - Φεβρουάριος 2006


Comments are now turned on: Για το post “Ουδέν σχόλιο.” – Νοέμβριος 2005


Never Again: Για το post “Μια στιγμή.” – Φεβρουάριος 2006



Bonus Pics:



Ε! True Hollywood Story – Gourouna: Για το post «Γουρούνα – η καλύτερη φίλη του ανθρώπου» το οποίο δημοσιεύτηκε τον Αύγουστο του 2005 για τη γνωστή –πλέον- σε όλους Γουρούνα, η οποία είναι κατά κάποιο τρόπο… «Ξαδέλφη» μου! Το post κατέβηκε τον επόμενο Νοέμβριο μετά από παράκληση της ίδιας της Γουρούνας. Εκείνη την περίοδο ετοιμαζόταν να κάνει το ντεμπούτο της στη blogόσφαιρα και έκρινε πως το κείμενό μου αποκάλυπτε πολλά περισσότερα από όσα θα έπρεπε!




Melissa Joan Hart, το σώμα της οποίας χρησιμοποιήθηκε στη «διαφήμιση» που φτιάξαμε για το post «O μεγάλος (κρυφός) χορηγός της Eurovision» τον Μάρτιο του 2005.



Όποιος άντεξε μέχρι εδώ είναι άξιος συγχαρητηρίων, όπως και όλοι οι αναγνώστες μου εξάλλου. Ελπίζω να απολαύστατε το εορταστικό αφιέρωμά μας (περισσότερο τουλάχιστον απ' ό,τι εμείς) και να χορτάσατε φλυαρία και εικόνες διότι ανάλογη fiesta θα αργίσει να ξαναγίνει!


The iblog team.

(Γι΄ αυτό μιλάμε στον πληθυντικό.)

24 Responses to “Backstage.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Νομίζω ότι ο iblog δίνει μια πολύ καλή ιδέα για γόνιμη ομφαλοσκόπηση: η "κουζίνα" του blogger! Θα είχε ενδιαφέρον να μας ανοίξουν και άλλοι conceptual bloggers (π.χ. Nanakos) το "εργαστήρι" τους και να μας πουν πως, με τι υλικά, στους πόσους βαθμούς κλπ ψήνουν τα ποστς τους.  

  2. # Anonymous Anonymous

    καλα, τα keywords εχουν πολύ γέλιο !! μα τι ψάχνει ο κόσμος στο γκούγκλι..
    ωραία η φώτο με τον σκύλο.... πολύ ωραία... ( μάλλον ο σκύλος είναι πολύ ωραίος :ρ)
    γμτ, θα θελα να δω το κείμενο για τη Γουρούνα .. Αν δε σου κάνει κόπο στείλτο μου σε μείλ. Έτσι κι αλλιώς, ξέρουμε ήδη πολλά για το ποιόν της .. :ρ  

  3. # Anonymous Anonymous

    υπέροχο και χορταστικότατο. πολύ μ' άρεσε η "κουζίνα" σου, που είπε και ο e-lawyer, πραγματικά ενδιαφέρουσα.
    Τι είχε γράψει ο Ταχυδρόμος;
    Όσο για τα keywords τα αγαπημένα μου είναι
    α)με έλιωσε με τις γόβες
    β) Κάτια αγάπη μου
    γ) τι είναι κινηματογράφος;
    :)  

  4. # Anonymous Anonymous

    Έχω μείνει άφωνος... Με όλα!  

  5. # Anonymous Anonymous

    Πάλι καταφέρατε να μας ανάψετε. (Φυσικά αναφέρομαι στις μύγες).  

  6. # Anonymous Anonymous

    "Κάτια αγάπη μου"....!!!!!!!
    Ρε φίλε αυτά είιιιναι!!!!!
    Παραλίγο να βγάλω τον καφέ από την μύτη μου από τα γέλια!!!!

    Υ.Γ: Κι εγώ σ'αγαπάω! :))))  

  7. # Anonymous Anonymous

    Ό,τι καλύτερο για εορταστικό backstage post..
    Πάντα τέτοια!!!  

  8. # Anonymous Anonymous

    Πωπω βάζεις πολύ σκέψη και δουλειά στα ποστ σου! Μπράβο!
    Τα keywords απίστευτα!  

  9. # Anonymous Anonymous

    Αναρωτιέμαι τι άλλα εξαίσια post έχεις (έχετε) στο συρτάρι σου (σας)...
    :)  

  10. # Anonymous Anonymous

    τώρα που το ξανασκέφτομαι, ωραία όλα αυτά με τα keywords αλλά γιατί έχει τόση σημασία ποιοι μπαίνουν στο μπλογκ , από σε βρίκαν, για πόσο έκατσαν να σε διαβάσουν.. κλπ
    (δεν αναφέρομαι μόνο στο δικό σου μπλογκ, γενική απορία είναι)  

  11. # Anonymous Anonymous

    eLawyer, πού το πας - πού το φέρενεις, όλο προς κουζίνα οδεύεις.

    Alienlover, η Γουρούνα θα με αποκληρώσει αν κάνω κάτι τέτοιο... Το post πάντως βρίσκεται στα drafts και δεν αποκλείεται να ξανακάνει την εμφάνισή του κάποια στιγμή.

    Enteka, χαίρομαι που τουλάχιστον άρεσε σε κάποιον το σεντόνι... :p Ο Ταχυδρόμος έγραψε μία (ηλίθια) φράση, ανάμεσα από τις πολλές που του είπαμε! Αγαπημένο μου keyword: Μουνιά στο δρόμο!

    Zero, τι σου κάνει εντύπωση;

    Plume, που να δείτε τη συλλογή μου με πορνό αμοιβάδων!

    Κάτια! Aγάπη μου!

    Εvelina, φτιάξε κι εσύ κάτι ανάλογο για τον ένα μήνα σου στο Blogger!

    Iφιμέδεια, μην ψαρώνεις! Για τα μάτια του κόσμου τα γράφω αυτά :p

    Mantalena, είδατε τη χέστρα που σας αφιέρωσα 2-3 posts πιο πριν; Δε μου είπατε πώς σας φάνηκε... :-(

    Alienlover, εγώ δεν καίγομαι για τα στατιστικά παρά μόνο για τα keywords τα οποία -όπως βλέπεις- μας φτιάχνουν τη μέρα!  

  12. # Anonymous Anonymous

    ιΒlog>>
    Όχι! Τρέχω ματάκια μου...  

  13. # Anonymous Anonymous

    iBlog>>
    Την είδα την λεκάνη (της Μεσογείου;)
    Μα, πώς σας ήρθε?
    Και φωτισμένη;
    Αν θέλετε, εξηγήστε :)  

  14. # Anonymous Anonymous

    Τέλειο peek-a-boo μικρό μου!!

    Καλά οι φωτό ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ, περιμένω τα πρώτα σου conceptual projects στο πανεπιστήμιο...

    (ορίστε, σας φέρνω και ξένα κλικ :P)  

  15. # Anonymous Anonymous

    να πω επίσης ότι μου είχε κάνει (θετική) εντύπωση ότι αν και νέος τα κείμενά σου ήταν προσεγμένα απ' το πρώτο ως το τελευταίο (και εκφραστικά και συντακτικά και γραμματικά και ορθογραφικά). καλά κάνεις και τα ελέγχεις εξονυχιστικά, αυτό είναι και το ατού του μπλογκ σου.  

  16. # Anonymous Anonymous

    Καλέ μου, το Post σου είναι καταπληκτικό!! ^_^

    Εύχομαι του χρόνου να γράψεις ακόμα καλύτερο (εννοώ να μην περιγράφεις άσχημες καταστάσεις και γεγονότα, δηλαδή να σου πάνε όλα καλά)..!!

    *Συνέχισε έτσι! ;)  

  17. # Anonymous Anonymous

    Εγώ πάντως ψηφίζω "ο καιρος στη κοστα ρίκα"!  

  18. # Anonymous Anonymous

    Κατά την ταπεινή μου γνώμη έχετε το καλύτερο template ever, μακάρι δηλαδή να γίνονταν καλλιστεία βλογ, θα την παίρνατε την κούπα.  

  19. # Anonymous Anonymous

    Αν σας άρεσαν όλα όσα έχει γράψει μέχρι τώρα...που να γράψει και για τις πανέμορφες υπάρξεις μας. Νικόλ. Κάλλια, Λένα , Μαρία...ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΕΙΜΕΝΑΚΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ "ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΟΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ"!!!!!!!!!!  

  20. # Anonymous Anonymous

    To kalytero genethlio post OLWN TWN EPOXWN!!!!!!!  

  21. # Anonymous Anonymous

    Mantalena, όταν έβγαλα αυτή τη φωτογραφία θυμήθηκα το φοβερό έργο της φίλης σου με τη σελήνη στο μπάνιο. (Βέβαια το δικό μου μοιάζει έκφυλο μπροστά του.)

    Χοχοχο Idάκι. Τhanx (για τα ξένα hits :p).

    Enteka, ατού στο blog μου και αστιγματισμός στο μάτι μου. :p

    Snowhite, εύχομαι του χρόνου να είσαι παρούσα στη fiesta!

    m, αίθριος.

    Loretta, xaxaxaxa! Σας ευχαριστώ πολύ για την "κούπα"! :-D

    Μαρία είσαι αχάρηστη, "ματαιόδοξη και σφετερίστρια". :ppp

    Nanake χαχαχα, ετοίμασε κι εσύ την "κουζίνα" σου, που λέει και ο δικηγόρος.  

  22. # Blogger Niemandsrose

    Νομίζω πως έχω γίνει ο αναμφισβήτος εξαγωγεύς του key word παρτούζα. Δείτε εδώ τι εννοώ.
    Και καλώς σας βρήκα.  

  23. # Blogger Unknown
  24. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.