Αγαπητοί πρώην φίλοι μου.

14 Comments Published by the ibt on Saturday, April 15, 2006 at 3:51 PM.

Εχθές το βράδυ έφτασε στο κινητό μου το παρακάτω μήνυμα:

Γεια, χθες ήμουν με τη Χ και το Γιώργο. Σου στέλνω γιατί πλέον έχω οργιστεί με τη συμπεριφορά σου. Το μόνο που θα σου πω είναι ότι με τις πράξεις, τα λόγια και τις ιδέες σου, κάποια μέρα θα μείνεις μόνος σου. Τώρα έχασες εμάς και ίσως χέστηκες. Έτσι όπως πας όμως θα χάσεις και ό,τι σημαντικό θα έχεις. Λυπάμαι για την κουβέντα που είπες για τα «κατοικίδια». Ήλπιζα ότι θα είχες το σθένος να τα βρεις με τον εαυτό σου και να μην ασχολείσαι με τους άλλους. Και αν ντρέπεσαι εσύ μια που την έκανες παρέα (τη Χ) εγώ ντρέπομαι άπειρες που σου δώσαμε αξία. Με απογοήτευσες.

Ok, καταρχάς τα μηνύματα ήταν τρία.Τα διάβασα πολλές φορές για να καταλάβω τι έπαθε ξαφνικά η Γιωργία, με την οποία πίναμε καφέδες την προηγούμενη εβδομάδα και μου υποσχόταν ότι σε αυτή την ιστορία δε θα πάρει το μέρος κανενός. Και η προφανής λύση του μυστηρίου βρισκόταν στην πρώτη πρόταση: Είχε βγει με τη Χ και το Γιώργο, οι οποίοι από ό,τι κατάλαβα γουστάρουν πολύ να δίνουν συνέχεια στο θέμα και έχουν βαλθεί να στρέψουν τους πάντες εναντίον μου. Πρώτα τη Χριστίνα, μετά τη Γιωργία, σύντομα τις «Αραζμήες» και πάει λέγοντας...

Εντάξει παιδιά, δικοί σας φίλοι είναι, αλλά δεν θα πάθουν τίποτα αν συνεχίσουν να συναναστρέφονται μαζί μου. Γιατί εγώ όταν βγαίνω έξω μαζί τους δεν προσπαθώ να τους αλλάξω τα μυαλά με -ποιος ξέρει τι- συκοφαντίες. Κι ακόμη κι αν χάσω τις ελάχιστες επαφές μαζί τους, θα ήθελα να με θυμούνται σαν κάποιον που μάλωσε με τη Χ και όχι με όλους. Γιατί από ό,τι καταλαβαίνω αυτό το προφίλ προσπαθείτε τόσο να μου δώσετε, για να κλείσετε έτσι την ιστορία σας. Να ξέρετε όμως πως με κανέναν άλλον δεν πρόκειται να λογομαχήσω, πόσο μάλλον όταν κάτι τέτοιο θα σας προσφέρει ηδονή.

Όσο κι αν δεν το πιστεύετε ή δε σας συμφέρει, αυτό που συνέβη το Γενάρη το έχω αφήσει πλέον πίσω μου. Και αν πολλές φορές εκφράζω τη δυσαρέσκειά μου για το γεγονός αυτό, (όπως στο πρόσφατο post μου) το κάνω με πίκρα και όχι κακία. Αν λοιπόν χρησιμοποιείτε τα κείμενα του blog μου για να δείξετε σε κάποιους πόσο κακός είμαι, καλό θα ήταν να τυπώνετε και την ημερομηνία δημοσίευσής τους. Γιατί το blog είναι ένα ημερολόγιο και από μέρα σε μέρα τα πράγματα αλλάζουν. Κι εσείς θα πρέπει να το γνωρίζετε πολύ καλά αυτό.

Αυτό που θέλω πολύ να μάθω είναι τι ακριβώς ζητάει η Χ από μένα. Ποιος ακριβώς είναι ο σκοπός της. Να με απομονώσει από όλους για να με εκδικηθεί; Διότι αν θέλει κάτι τέτοιο, οι προσπάθειές της είναι άκαρπες. Τα δραματικά «θα μείνεις μόνος σου και θα χάσεις τα πάντα» εμένα δε με τρομάζουν, όπως εσάς. Και η απομόνωση, ήταν επιλογή δική μου. Εγώ σας άφησα, όχι εσείς.

Κι εσύ ρε Γιώργο, γιατί δηλαδή συνεχίζεις να έχεις επαφές μαζί μου αφού δε γουστάρεις; Μου κάνεις χάρη; Με λυπάσαι; Πας να το παίξεις cool, ώριμος και αμερόληπτος; Ε λοιπόν δεν είσαι, όταν έχεις αναλάβει να ρουφιανεύεις ό,τι γράφεται σε αυτό το blog στις φίλες σου. Sorry αλλά αν δεν έχεις εσύ σκοπό να ξεκόψεις μαζί μου, έχω εγώ.

Αν λοιπόν «ντρέπεστε απείρως που μου δώσατε αξία», Χ και Γιώργο, γράψτε με στα αρχίδια σας και σταματήστε να επεμβαίνετε στη ζωή μου. Γιατί πραγματικά είναι ηλίθιο να ασχολούμαστε ακόμα με κάτι που έγινε τρεις μήνες πριν.

Και οι λόγοι που τα γράφω όλα αυτά στο blog μου είναι α) γιατί είναι printer friendly, ώστε να μπορέσει ο Γιώργος να τυπώσει εύκολα αυτό το κείμενο και να σας το διαβάσει στα yoga classes, β) είμαι τόσο δυστυχισμένος και μόνος (μπουχουχου) και δεν έχω σε ποιον να τα πω και γ) γιατί πάντα ήθελα να κυλιστώ στα πλέξι γκλας μιας εκπομπής του Μικρούτσικου.

14 Responses to “Αγαπητοί πρώην φίλοι μου.”

  1. # Anonymous Anonymous

    Πρέπει να διαβάσεις το "Βελισάριος καιΙσαβέλα", εκδ. Λιβάνη.  

  2. # Anonymous Anonymous

    Μη μασάς.
    Προσπαθούν να σου κάνουν ό,τι φοβούνται ότι θα πάθουν. Προσπαθούν να σε απομονώσουν γιατί φοβούνται μήπως απομονωθούν. Παίρνουν δύναμη από το γεγονός ότι είναι περισσότεροι και έτσι γίνονται θρασείς.
    It happens.  

  3. # Anonymous Anonymous

    βασικά αυτό που κάνει τους άλλους (και ειδικά τις γυναίκες) να ανησυχούν περισσότερο, είναι να τους αγνοείς.  

  4. # Anonymous Anonymous

    Πραγματικά σε συγχαίρω
    Δε ξέρω τί έγινε, και δε με νοιάζει
    Σε συγχαίρω για τον τρόπο που το χειρίζεσαι

    Εύγε :)  

  5. # Anonymous Anonymous

    Καλά, μη μου πείς οτι παρεξηγήθηκαν οι τυπάδες απο
    το Post σου με τίτλο : Shooting Everything..
    Οτι και αν έγινε..ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ πως τους έθιξες!
    Gosh!Νομίζω πως αυτή τη στιγμή σου αποδεικνύουν οτι
    δεν έχασες και τίποτα που σταμάτησες να κάνεις παρέα
    μαζί τους!Όσο αυτή η μικροπρέπεια του : Μάλωσα με έναν,
    δεν με παίζει κανείς :'( ....είναι απλά ηλίθια!

    *Μη δίνεις σημασία!  

  6. # Anonymous Anonymous

    Παρακαλώ όσοι δεν γνωρίζουν τι έχει συμβεί να μην βιάζονται να βγάλουν τα συμπεράσματά τους. Η αλήθεια δεν είναι ποτέ μονόπλευρη. Ευχαρίστω πολύ.
    Γιώργος  

  7. # Anonymous Anonymous

    Sotiro, αν το συγκεκριμένο βιβλίο το έχετε γράψει εσείς, το comment σας θα θεωρηθεί αυτομάτως spam και θα διαγραφεί. :p (Thanx πάντως.)

    Ιfimedea, cheaplog, henry, snowhite, thanx για την υποστήριξη.


    Γιώργο, a.k.a. Piripipiri:

    Σκοπίμως δεν αποκάλυψα την blogική σου ταυτότητά σου στο κείμενό μου. Και αυτό για να μην γίνει η αντιπαράθεσή μας, show για τη blogόσφαιρα. Πράγμα που εσύ προφανώς δεν είχες το tact να χειριστείς κι έτσι ξεκίνησες ένα ανελέητο ξεκατίνιασμα απαντώντας στο blog σου. Δεν πρόκειται να το συνεχίσω φυσικά, παρά μόνο θα απαντήσω εδώ σε μερικά πράγματα που ένιωσα πως με προσβάλλουν:

    Δεν κρύβομαι πίσω από κανένα δάχτυλο. Ήμουν ξεκάθαρος πως αυτό το post ήθελα να φτάσει στα χέρια σας. Αλλά όχι μόνο στα δικά σας. Και αυτό γιατί στο blog μου ΕΓΩ γράφω ό,τι καλό ή άσχημο μου συμβαίνει καθημερινά, πολύ απλά γιατί το θεωρώ ένα αναπαυτικό ψυχιατρικό ανάκλιντρο.

    Δεν αναφέρω πουθενά τον όρο "αποκλεισμό" στο κείμενό μου. Είπα απλώς πως προσπαθείτε να με παρουσιάσετε ως κακό στους υπόλοιπους κοινούς μας φίλους. Πράγμα που ακόμη υποστηρίζω.

    Την τελευταία φορά που μίλησα με τη Γιωργία, μου πρότεινε να βγούμε για φαγητό. Το γεγονός ότι άλλαξε τελείως συμπεριφορά μετά από μία εξόδό σας τα λέει όλα.

    Τα posts στα οποία αναφέρθηκα στη Χ ήταν στην πραγματικότητα ΕΝΑ: Το Farewell. (Άντε και το "Χόκους" το οποίο όμως ήταν αλληγορικό.) Συνεχίζω όμως να μην καταλαβαίνω το λόγο που τα τύπωσες και μοίρασες σαν flyers σε όλους.


    Και μερικές απαντήσεις προς την Χ:

    Λες πως εγώ ασχολούμαι. Το γεγονός ότι βγήκατε έξω με ένα άτομο και του μιλήσατε για μένα τόσο πολύ ώστε να του αλλάξετε ριζικά άποψη, σου λέει κάτι;

    ΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ: Αγαπητοί αναγνώστες, το απόγευμα μίλησα με τη Γιωργία και μου είπε επιτέλους τι είναι αυτά τα περιβόητα κατοικίδια: Σε μια online συζήτηση, το Piri με απήλησε πως θα φέρει μαζί του τη Χ στο party των bloggers. Μια και η Χ έχει τόση σχέση με τα blogs όση και η Κατερίνα Στανίση με τον Ίψεν, του απάντησα: "Ως τι θα έρθει η Χ; Ως κατοικίδιό σου;" Αυτός λοιπόν υποστηρίζουν πως είναι ο λόγος της αλλαγής συμπεριφοράς της κοινής μας φίλης.

    Και Γιώργο, αυτό ΗΤΑΝ ρουφιανιά.

    THE END.-  

  8. # Anonymous Anonymous

    λυπάμαι για τον τρόπο που σκέφτεσαι, έυχομαι να βρείς φίλους λοιπόν πιο σωστούς από εμάς , μη ρουφιάνους κι ότι άλλο θες. Νόμιζες ότι δε θα σου απαντούσα;; Ναι αυτό ίσως σου έδινε μια ασφάλεια ,του να λες ότι θες κι όπως το θες. Το ξεκικατίνιασμα το κάνεις μόνος σου. Αν θες να παίζεις με τις λέξεις , νοήματα , τους αναγνώστες σου καλώς και πρόβλημά σου είναι. Την επόμενη φορά ας είσαι αντικειμενικότερος πριν παρουσιάσεις κάποιον ως τέρας και σένα ως το κοριτσάκι με τα σπίρτα. Ποιός σου πε ότι εκτύπωσα έστω και μία φορά κάτι; Ποιός σου πε ότι δεν έχουν κι άλλοι πρόσβαση στο blog σου; Σταμάτα πια να νομίζεις ότι ο κόσμος γυρίζει γύρω από σένα ..  

  9. # Anonymous Anonymous

    εγώ ξέρω οτι έχεις βοηθήσει τη Νικόλ και μένα (ναι,ναι ΚΑΙ εμένα)...Αυτή είναι η δική μου αλήθεια...  

  10. # Anonymous Anonymous

    Eisai ligo kompleksikos kai anorimos 'i mou fainetai?? Prospatheis na mas apodeikseis oti eisai koultouriaris kai pas stin sinaulia tis vandi? Miseis oti einai elliniko, ymneis oti amerikania vreis brosta sou! Vrizeis tous filous sou xoris logo? Se sibathousa arketa alla apogoiteutika! Krima! Nomiza oti isoun to mono alithino pou eixe apomeinei! Krima!  

  11. # Anonymous Anonymous

    Μαρία από Ρόδο, πού χάθηκες τελευταία; Όλα καλά;

    Stella, και κομπλεξικός είμαι και ανώριμος. Και δεν προσπαθώ να αποδείξω τίποτα. Μισώ ό,τι δε μου αρέσει και υμνώ ό,τι γουστάρω. Δε βρίζω τους φίλους μου χωρίς λόγο. Δεν είναι φίλοι μου εξάλλου αυτοί. Αν σε απογοήτευσα, είσαι ελεύθερη να αποχωρήσεις, δεν κρατάμε κανέναν με το ζόρι εδώ. Σ' ευχαριστώ πάντως που με διάβαζες όλο αυτό τον καιρό.  

  12. # Anonymous Anonymous

    Den sta eipa ola auta gia na se stenoxoriso! Ego stenoxoriemai me ola auta pou sou grafoun kai ginontai stin zoi sou! Exo mathei omos na eimai antikeimeniki kai gnorizo oti ena nomisma den exei mono mia pleura! Diladi isos na ekanes kati kai esi gia na xalastei i filia sou me tous sigkekrimenous! Den me endiaferei na matho leptomereies omos na thimasai oti emeis diavazoume apospasmata apo tin kathimerini prosopiki sou zoi! Diavazo arketo kairo to blog sou kai nomizo oti eisai arketa endiaferon anthropos! Signomi gia auta pou sou egrapsa extes! Na eisai panta kala kai na sinexiseis na mas dimiourgeis mia alli pragmatikotita!  

  13. # Anonymous Anonymous

    (Hi poodle!)
    Eγώ ΕΙΜΑΙ φίλη σου.  

  14. # Blogger Unknown
Post a Comment



 

Powered by Blogger.